جمعه، تیر ۲۵، ۱۳۹۵

بهره برداری حکومت «جمهوری» اسلامی ایران از عملیات تروریستی حکومت اسلامی داعش




دراین روزها که جهان آزاد هدف مستقیم حکومت اسلامی داعش قرار گرفته است، حکومت اسلامی دیگری از فرقه شیعه تلاش در کسب اعتبار برای خود را دارد. شایعه پردازی هایی که داعش قصد حمله به ایران را دارد و ساختار اطلاعاتی حکومت اسلامی در ایران آنچنان قوی و هوشمند است که تا به حال موفق به خنثی کردن عملیات تروریستی این گروه شده است.

در اینجا سعی می کنم برای فرضیه اجرای عملیات تروریستی در ایران پرسش و پاسخ مناسبی را پیدا کنم:

الف: حکومت اسلامی داعش برای اجرای عملیات تروریستی کدام نقاط و مکان هایی را در ایران مورد توجه خود قرار می دهد؟

1.  سواحل تفریحی دریایی، جایی که زنان و مردان آزادنه و برهنه شنا می کنند و یا آفتاب می گیرند،
2.  باشگاه های رقص و کلاب و دیسکو هایی که دخترها و پسرهای جوان پس از مصرف مشروبات الکلی به شادی و پایکوبی می پردازند،
3.  رستوران ها و کافی شاپ ها، جایی که آبجو، شراب و أنواع نوشیدنی های اللکی به فروش مشتری ها می رسد،
4.   گردشگاه ها و یا تالارهای کنسرت و سینما،
5.  روز های ملی،
6.  نمازجمعه و مساجد و اماکن دینی.

با نگاهی گذار می بینیم که حکومت اسلامی داعش آرمان های مشترک بسیاری با حکومت «جمهوری» اسلامی ایران دارد. از شماره ۱ تا ۵ هیچ مشکلی برای حکومت های اسلامی از داعش گرفته تا دیگر گروه های تروریستی مشکلی وجود ندارد.
1.  در ایران همانند سواحل شهر نیس در کرانه دریای مدیترانه، سواحلی که زنان و مردان در آن برهنه باهم قدم بزنند وجود ندارد. از آنجایی که حجاب اسلامی نیز رعایت می شود و گشت های ارشاد مراقب پوشش بانوان کشورمان می باشند تا به اینجا مشکلی با داعش پیدا نمی شود.
2.  در ایران باشگاه های رقص و دیسکو به شکل اسلامی می باشد. زنان و مردان در مکان های جداگانه حاضر می شوند و رسما شئونات اسلامی رعایت می شود. در ایران أساسا به گفته یکی از مقامات حکومتی، همجنسگرا نداریم، درنتیجه باشگاهی هم همجنسگرایان ندارند که بتواند داعشی را تحریک کند.
3.  رستوران ها و کلاب ها تنها نوشیدنی های اسلامی می فروشند. ممنوعیت مشروبات الکلی خود جای بسی شادی برای حکومت اسلامی داعش است.
4.  سینماها، کنسرت ها، تئاتر و یا انتشار هرگونه نوشتاری، همگی پس از تاییدیه و فیلترینگ وزارت ارشاد «اسلامی» به مرحله اجرا می رسد ودرصورت تخطی از قوانین شرعی زندان اوین برای محاکمه های اسلامی نرم و نه از نوع داعشی وجود دارد.
5.  أساسا در حکومت اسلامی ایران روز ملی وجود ندارد. جشن های ملی همچنان چهارشنبه سوری به آنچنان غوغایی تبدیل شده است که انفجار بمب های دستی خود کار داعشیان را راحت می کند. تنها روزهای مهم و رسمی، روزهای حکومتی است که مورد تایید همه حکومت های اسلامی می باشد. همانند روز قدس که همگی خواهان مبارزه با دشمن مشترکشان اسراییل هستند.
6.   و اما نکته پایانی نمازجمعه ها، زیارتگاه ها و اماکن مذهبی می باشد. از آنجایی که جمهوری اسلامی در ۳۷ سال گذشته با ایجاد تشنج و بحران زایی در مناطق سنی نشین خاورمیانه، دشمنان زیادی همچنان داعشی های سنی مذهب دارد. تنها مکان هایی که می تواند با آرمان های داعشیان مغایرت داشته باشد همین اماکن مذهبی مطعلق به شیعیان در ایران است.

می دانم این مطلب خاطر دوستانی که خواهان إصلاحات حکومت «جمهوری» اسلامی ایران هستند را آزرده می سازد. البته شما عزیزان که اکثرا در اروپا و آمریکا مستقر هستید و می بایست از رفتن به مکان های غیراسلامی خودداری کنید. واما نیت من از این نوشتار تنها آگاهی رسانی و روشنگری بود تا آن دسته از هم میهنان که از داعش هراس دارند و از رفتن به مکان های مورد تایید حکومت اسلامی ایران از جمله زیارتگاه ها، امامزاده های دائمی، مقبره خمینی، نمازجمعه ها و ... پرهیز کنند. همچنین از رفتن به مراکز خرید که دارای امامزاده های سیار نیز هستند اکیدا خودداری کنید.

نتیجه گیری:
حکومت «جمهوری» اسلامی در ایران تا جایی پیش می رود که برای کسب اعتبار، خود را در سینی مقایسه با جهان آزاد از جمله «اروپا» قرار می دهد. از آنجایی که همه أمور نظامی به دست حاکمان می باشد، بدون شک تمایل دارد که اقدام هایی را انجام دهد تا در نزد جهانیان خود را همانند آنها که برای گیتی گرایی یعنی جدایی دین از همه نهادهای سیاسی، آزادی و انسان محوری کشته شده اند، مورد مظلومیت نشان دهد.